TOP 10 švicarskih blagovnih znamk ročnih ur glede na prihodke od prodaje

Michal Pindura 0 16.08.2021

Švicarske blagovne znamke neomajno kraljujejo na trgu ročnih ur tudi v obdobju, ki je zaznamovano z pandemijo. To vemo in očitno nihče ni presenečen. Kdo pa je "primus inter pares" v industriji, kjer sta tradicija in know-how jamstvo za gospodarski uspeh (skoraj) ne glede na razmere v svetu?

Nedavne ocene in analize ameriškega investicijskega podjetja Morgan Stanley i švicarskih konzultantov LuxeConsult kažejo, da proizvajalci ročnih ur vedno bolj dajejo prednost kakovosti pred količino. Z drugimi besedami, namesto povečevanja količine se jim zdi bolj ugodno, da, pri gradnji ugleda, negotovim strankam ponudijo omejeno število izjemnih kosov.

Popolna tabela z rezultati blagovnih znamk ročnih ur za leto 2020.

Leta 2020 je bilo po vsem svetu proizvedenih približno 900 milijonov ročnih ur. Od tega je bilo 13,8 milijona izvoženih iz tradicionalnega bastiona urarske industrije. Ugibati, za katero državo gre, je popolnoma odveč. Kar zadeva vrednost izvoženih ročnih ur, Švica jasno prevladuje. In čeprav je novi koronavirus zmanjšal izvoz z 20,5 milijarde frankov (2019) na sedanjih 16,1 milijarde (14,88 milijarde EUR), vplivne skupine, kot so Swatch Group, Richemont ali LVMH kažejo, da bi se poudarek na high-end ročnih urah na račun količine švicarskim blagovnim znamkam lahko izplačal.

Na podlagi lanskoletnih prodajnih rezultatov je ugledni strežnik Monochrome sestavil lestvico desetih manufaktur, ki so bile lani najmočnejše gonilo švicarske urarske industrije.

1. ROLEX
Blagovna znamka s krono v emblemu podjetja je pravi monarh sveta ročnih ur. Čeprav Rolex nerad objavlja rezultate, Morgan Stanley ocenjuje, da je njegova prodaja leta 2020 dosegla 4,42 milijarde CHF.

2. OMEGA
Podjetje, ustanovljeno leta 1848, precej zaostaja za Rolexom, vendar je zadostovalo, da se je uvrstilo na odlično drugo mesto. Vlečni konj Swatch Group je dosegel pri prodaji ročnih ur prihodke v višini 1,75 milijarde CHF, kar predstavlja 31 odstotkov prodaje matične družbe.

3. CARTIER
Francoski biser skupine Richemont je predstavljal 29 odstotkov prodaje urarskega oddelka tega holdinga. Zaradi prihodkov v višini 1,63 milijarde frankov je Cartier eden največjih proizvajalcev ročnih ur.

4. PATEK PHILIPPE
Druga neodvisna blagovna znamka na lestvici v letošnjem letu praznuje 182. obletnico ustanovitve. Lani je 53000 primerkov ročnih ur v vrednosti 1,16 milijarde CHF prišlo iz delavnic podjetja, ki je v lasti družine Stern od leta 1932. Kdor torej želi biti lastnik povprečnega modela Patek Philippe, mora za svoj nakup odšteti skoraj 22.000 CHF.

5. LONGINES
Peto mesto pripada najstarejši še vedno aktivni blagovni znamki. Proizvajalec s sedežem v Saint-Imierju je lani ustvaril 1,14 milijarde švicarskih frankov prometa.

6. AUDEMARS PIGUET
Skupaj z manufakturama Patek Philippe in Vacheron Constantin Audemars Piguet tvori "Sveto Trojico" visokega urarstva. In zdaj počasi dohiteva Patek Philippa tudi s svojimi finančnimi rezultati. Z 1,12 milijarde je le še korak od njega.

7. RICHARD MILLE
Napredni proizvajalec luksuznih ultralahkih ročnih ur je sijoč komet med tradicionalnimi blagovnimi znamkami. Leta 2014 o njem na lestvici TOP 10 ni bilo ne duha ne sluha. Danes se lahko pohvali s 4300 prodanih modelov, kar mu je prineslo 788 milijonov zaslužka.

8. TISSOT
Spet odličen rezultat za blagovno znamko srednjega cenovnega razreda – edino v TOP deset. Strategija dostopnosti za širok krog potrošnikov je dolgoročno učinkovit recept. Družba, ki pripada Swatch Group, je proračunsko leto 2020 zaključila s 620 milijoni frankov prometa.

9. TAG HEUER
Edini predstavnik konglomerata LVMH v TOP 10. Proizvajalec predvsem športnih ročnih ur, ki uporablja avantgardne konstrukcijske in oblikovalske rešitve, je dosegel prodajo v višini 589 milijonov CHF.

10. IWC SCHAFFHAUSEN
Družba, znana po zelo zapletenih modelih, je v blagajno matične skupine Richemont prispevala 540 milijonov švicarskih frankov.

Zdi se, da je položaj blagovne znamke Rolex nepremagljiv.

Leta 2020 je deset najboljših švicarskih blagovnih znamk ročnih ur postalo bojišče z gledišča pripadnosti bogatim skupinam, trikratno zastopani Swatch Group sta sledila dva Richemonta in, diskretno prek TAG Heuerja, je bil prisoten koncern LVMH. Nadalje opažamo pozitiven trend rasti neodvisnih proizvajalcev. Prvo, četrto, šesto in sedmo mesto so signal, ki ga veliki igralci vsekakor ne smejo spregledati. Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet in Richard Mille so dokaz, da se je tudi brez ozadja močne skupine mogoče povzpeti na Olimp urarske industrije. Druge neodvisne blagovne znamke, ki bi jih mnogi, vključno z vodstvom zadevnih podjetij, želeli uvrstiti med prvih deset (npr. Hermes in Chopard), si bodo v prihodnjih letih morda tudi s pomočjo originalnih postopkov in brez popuščanja pretiranemu tlaku delničarjev, prizadevale povečati prihodke in tako uravnotežiti vpliv prevladujočih skupin.

Vir: monochrome-watches.com

Dodati komentar

Komentarji (0)

Trenutno nič.